מקלב נסער: "עוולת נשות המשפחתונים החרדיים זועקת לשמים"

    אברהם זילבר 1 Comment on מקלב נסער: "עוולת נשות המשפחתונים החרדיים זועקת לשמים"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת ניהלה בצהריים דיון סוער על החלטת הממשלה להחזיר את הגלגל לאחור ולאפשר סבסוד למעונות יום גם לילדים למשפחות חרדיות שאב המשפחה תלמיד ישיבה ואינו עובד.

    "זעקות נשות המשפחתונים צודקת מאוד, העוול זועק לשמים, אני אישית השתתפתי במאבק שלהם ואף נשאתי דברים בפניהם בהפגנה שקיימו בירושלים". אומר ח"כ אורי מקלב בראיון לאבי מימרן ב'קול חי'.

    'יש עתיד' הובילו את האפליה בנושא, רואים אותן כבנות חורגות במערכת, רק דורשים מהן ולא נותנים להן הטבות המגיעות להן כעצמאיות, מורידים להם מהמשכורות, כדי שהבעל ייצא לעבודה בתואנה של מיצוי כושר ההשתכרות, הן עוברות התעללות וחייבים לעזור להן" נסער מקלב

    "אין לי ספק ששר הכלכלה אריה דרעי יטפל בנושא, דיברנו על כך, אנחנו נעקוב אחר הטיפול בנושא ונדאג שיהיה שינוי בעוול הנוראי." בטוח מקלב.

    "יש כאן עוול גדול," מסביר מקלב "הציבור הכללי שמרויח על חשבוננו, בדמות מלים מכובסות של מיצוי כושר השתכרות, אם יש חוק לגבי האשה העובדת, אז הוא צריך לחול בכל מצב, הרי אשה חד הורית תקבל הכל ולא יסתכלו על הסביבה המשפחתית, אז בגלל שכאן הבעל יושב ולומד תורה אז מחפשים להרע להן ולשלול להן זכויות? זוהי חרפה שאין כדוגמתה"

    חבר הכנסת משה גפני אמר בדיון היום בכנסת "לא היה תחום מתחומי החיים של הציבור החרדי שלא ניסו להכות בנו, אין דבר כזה בעולם המערבי שלוקחים ציבור מוגדר ומכים אותו שוב ושוב".

    שר הכלכלה אריה דרעי אמר "אל תקחו את נושא מעונות היום שנועדו לעזור לחלשים ותהפכו אותו לוויכוח. אני לא מפלה מגזרים אחרים, אני רק מסיר את האפליה מהנשים החרדיות."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קצת עירבוב…
      תשמעו שוב את ההקלטה.
      יש 2 חלקים.
      1: ההתעמרות של יש עתיד בממשלה הקודמת עם ההחלטה שאברך לא יקבל דירוג, או שהדירוג שלו יעלה.
      2. ההתעמרות בת 30 שנה של משרד הכלכלה במטפלות. – ע"ז מקלב אמר שהבנות הם בנות חורגות במערכת, רק דורשים מהן ולא נותנים להן הטבות המגיעות להן כעצמאיות,
      אחד שהקשיב לתוכנית.